A vezetők számára szervezett, projektszemléletet erősítő tréningen a probléma-felismerés, a stratégiai tervezés, a kockázat-elemzés, a program-kidolgozás, a finanszírozás, a végrehajtás és a monitoring, valamint az értékelés folyamatait ismerték meg és gyakorolták a résztvevők.
Két fordulóban zajlott le, neves előadók közreműködésével az elektronikus ügyintézés témakörében ismereteket elmélyítő kurzus. A képzésen lehetőség nyílt az elektronikus ügyintézést érintő szabályok és tapasztalatok megismerésére.
Az ügyfelekkel kapcsolatot tartó munkatársak számára tartott kommunikációs és konfliktus-kezelési gyakorlaton a résztvevők megismerhették a konfliktusok kialakulásának okait, a konfliktusok folyamatát és a konfliktuskezelés különböző módjait. Az ügyintézők tesztek segítségével kaptak visszajelzést arról, hogy mely konfliktuskezelési technika az erősségük, és melyek szorulnak fejlesztésre, illetve elsajátíthatták azokat a technikákat, amelyek révén megértik mások érveit, külön tudják választani a vitában a pozíciót, az érdekeket és az érzelmeket. A trénerek konfliktusok racionális mederben tartására, a viták érdemi párbeszéddé alakítására, és az érzelmek és indulatok kezelésére is felkészítették a munkatársakat.