Üdvözöljük élő ügyfélszolgálatunk internetes oldalán.
Amennyiben már ismeri szolgáltatásunkat, és beszélgetést indítana ügyfélszolgálatos kollégánkkal, kattintson az alábbi képre, ellenkező esetben kérjük, olvassa el a kép alatti tájékoztatót.
Mit is takar ez a szolgáltatás?
Ez egy élő ügyfélfogadó rendszer, aminek a segítségével Ön a honlapunkon keresztül személyesen is felteheti kérdéseit ügyfélszolgálatos kollégáinknak.
Miért hasznos?
A rendszer használatával élőben kérdezheti meg munkatársainkat, így nem feltétlenül kell befáradnia hozzánk, a Polgármesteri Hivatalba, tehát sok időt és energiát takaríthat meg. A beszélgetés alatt elmondjuk Önnek a szükséges információkat, illetve segítünk eljutni az önkormányzat honlapján a megfelelő tartalmakhoz. Emellett a rendszeren keresztül el tudjuk küldeni Önnek pontosan azokat a nyomtatványokat, amelyekre szüksége lehet.
Milyen szoftvereket érdemes frissíteni?
Az ETL rendszer használatához az alábbi szoftverek frissítését
javasoljuk:
- Adobe Flash, melynek legújabb verzióját innen töltheti le: http://get.adobe.com/flashplayer/
- Mozilla Firefox böngésző, melynek legújabb verzióját innen töltheti le: http://www.mozilla.org/hu/firefox/fx/
- vagy Google Chrome böngésző, melynek legújabb verzióját innen töltheti le: http://www.google.com/intl/hu/chrome/browser/
Hogyan működik?
A rendszer használata nagyon egyszerű és nem szükséges hozzá külön szoftvert letölteni vagy telepíteni. Önnek mindössze a www.hegyvidek.hu honlap nyitóoldalán található „élő ügyfélszolgálat” képre (banner-re) kell kattintania és máris megkezdheti a beszélgetést az ügyfélszolgálatos munkatársunkkal, akit mindeközben látni és hallani fog, azonban Ön nem látszódik. Bár a beszélgetéshez nem feltétlenül szükséges mikrofonos fejhallgató (headset), a jobb hangminőség elérése érdekében érdemes használni.
Amennyiben van headset készüléke, a banner megnyomása előtt kérjük, csatlakoztassa számítógépéhez.
A banner megnyomása után kérjük, nyomja meg a felugró ablakban az „Allow” gombot, hogy a rendszer érzékelje a mikrofonját.
Adatvédelmi okokból a folyamatban lévő egyéni ügyekről az ügyfélszolgálat nem ad tájékoztatást.
Az élő ügyfélfogadás 2014. októberétől érvényes heti órarendje:
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
|
---|---|---|---|---|---|
Adóigazgatási iroda |
09:00 - 11:00 óra |
||||
Általános Igazgatási iroda |
09:00 - 11:00 óra |
||||
Oktatási és Közművelődési iroda |
09:00 - 11:00 óra |
||||
Ügyfélszolgálat |
09:00 - 11:00 óra |
||||
Bejelentkezésével elfogadja, hogy IP-címét tároljuk.
Bízunk benne, hogy új szolgáltatásunkkal megkönnyítjük ügyintézését.
Névai Gábor
digitális stratégiai menedzser